Prekomerno število klicev v posameznih špicah poslovanja mnogokrat ohromi sistem in izdatno obremeni zaposlene v vašem klicnem centru. Omenjati tegobe hitrega in fleksibilnega zaposlovanja je na tem mestu skoraj nepotrebno, a kljub temu se tu največkrat ustavi. Planirajte stalno število zaposlenih, ob vaših presežnih kapacitetah pa vam na pomoč priskočimo mi.
ZAGOTAVLJANJE
SPLOŠNIH
INFORMACIJ
V kolikor se v podjetju strokovno usposobljeni sodelavci ukvarjajo z zagotavljanjem osnovnih informacij je to izguba časa in denarja za vaše podjetje. Dovolite nam, da vam v temu delu pomagamo mi, visoko strokovne kadre pa usmerite v delo, ki vam prinaša najvišjo dodano vrednost.
ZAGOTAVLJANJE
PODPORE
UPORABNIKOM
Neustrezna ali zapoznela podpora uporabnikom ustvarja nezadovoljne uporabnike. Takšne, ki vas lahko zaradi slabše podpore tudi zapustijo. V podjetju WIN4U s strokovnim osebjem in velikim poudarkom na uporabniško izkušnjo poskrbimo za zagotavljanje podpore vašim uporabnikom, kadar vi le tega ne utegnete.
NEPOSREDNA
TELEFONSKA
PRODAJA
STORITEV
Sodelavci v podjetju WIN4U so visoko motivirani in izurjeni posamezniki, ki so kos naj si bo še tako zahtevni prodaji. Za vas lahko izvajamo bodisi dodatno prodajo, slepe klice, organizacijo sestankov ali neposredno prodajo vaših izdelkov oz. storitev.
POPRODAJNE
AKTIVNOSTI
V kolikor želite z vašimi kupci ohranjati stik tudi po opravljenem poslu, a nimate ustreznih resursov, je najem klicnega centra idealna rešitev. Za vas opravimo bodisi ankete, dodatno prodajo ali zgolj pridobimo dodatne informacije, ki jih potrebujete s strani vaših kupcev.
WIN4U
SKRITI
KUPEC
Skriti kupec predstavlja podjetjem odlično dodano vrednost, saj delo svojih sodelavcev preverite na diskreten način, hkrati pa od kupcev pridobite dragocene informacije o zadovoljstvu z vašimi storitvami.
SVETOVANJE
PRI
VZPOSTAVITVI
KLICNEGA CENTRA
Vzpostavitev klicnega centra je enostavno, izjemoma v primerih kadar to ni. Odločitev ali imate dovolj časa in denarja za učenje na lastnih napakah prepuščamo vam. Preko 15 let izkušenj sodelovanja z največjimi klicnimi centri v Sloveniji in regiji nam omogoča kompetentnost, suverenost, predvsem pa učinkovitost pri vzpostavitvi in vodenju klicnega centra.